Somlyai Péter

2021.02.25

1955 január 1-én születtem Nagykőrösön, ahol mai napig élek. Asztalos szakmát tanultam, közben Rácz József festőművész által vezetett képzőművészeti körben 6B ceruzával, szénnel fejlesztettem rajztudásomat. Akvarelleket és pasztellkrétával is festettem.

 A nagykőrösi konzervgyárban dekoratőrként dolgoztam.


Az elmúlt 10 évben többek között leérettségiztem a kecskeméti Piarista gimnáziumban. Autodidakta módon fejlesztettem magam, majd online akadémián és esti tagozaton festőművész iskolába jártam /Számalk-Szalézi Szakgimnázium/ ahol kortárs művészektől sajátítottam el a festészet rejtelmeit. Nevezetesen Kovács János Zoltán és még sok kitűnő művésztől. 

Itt szereztem meg grafikusi és festőművész bizonyítványomat ami 4 kemény év munkájának a gyümölcse.
Rám a realista akadémikus iskola és az impresszionizmus nagy mesterei vannak nagy hatással. Őket követem, posztimpresszionistának vallom magam de az újszerű technikák sem állnak messze tőlem. 

Simon M. Veronika Cserhát - Munkácsy és Holló László díjas, KUNST MEISTER festőművész kurzusain vettem részt ahol Speciál Method Verzion Festőmester Diplomát kaptam. Szerencsémre Veronikától sokat tanultam, mert nagy tudását szívből átadta nekünk amiért nagyon hálás vagyok.


Hat önálló kiállításom volt Nagykőrösön, Székesfehérváron, Fehérvárcsurgón,Budapesten. 

Sok csoportos kiállításon vettem részt. 2017-ben megalakult a New World in Art képzőművészeti csoport, melynek nagy örömömre a tagja lehetek.Sok helyen mutatkoztunk be az ország különböző városaiban és a bemutatkozás ebben az évben is folytatódik.

2020 | FSZEK Király utcai könyvtár - Táncsics (virtuális) galéria
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el